Kde všude jsme byli vidět v roce 2022?

Kde všude jsme byli vidět v roce 2022?

Kde všude jsme byli vidět v roce 2022?

Letošní rok 2022 byl opravdu výjimečný. Díky požáru v národním parku jsme dosáhli největší publicity za historii obecně prospěšné společnosti. A kde všude jsme tedy byli vidět?


  • Vydali jsme na 80 článků / advertoriálů v celostátním i regionálním tisku. Publikovali jsme v plátcích jako Právo, Týden, Blesk, Lidové noviny, Náš region, v magazínu Koktejl nebo Reflex a řadě dalších. Souhrnná imprese článků dosáhla v roce 2022 přes 10 000 000. Celkový ekvivalent inzertní hodnoty dosahuje 34 milionů korun. 
  • Inovovali jsme koncept prezentace destinace na sociálních sítích. Naším feedem se inspirují další aktéři cestovního ruchu nejen v regionu Českého Švýcarska. Některé způsoby interpretace a design vizualizace přebírají i jiné destinace v ČR. Na Instagramu i Facebooku tento rok přibylo shodně 21 % sledujících. 
  • Připravili jsme kampaň na podporu mimosezónní návštěvnosti destinace po požáru. V rámci kampaně jsme prezentovali unikátní vizuály na billboardech na klíčových páteřních komunikacích v celé republice. Část vizuálů se objevila i v pražském metru na citylight panalech. Proklikovou kampaň na webu shlédlo za 6 dní 3 000 000 uživatelů internetu. Kampaň na sociálních sítích atakovala dosah přes 800 000 uživatelů. V rámci kampaně vznikla i řada PR článků, videí a rádiových spotů.
  • Druhou sezónu v řadě vydáváme noviny Léto v Českém Švýcarsku a Zima v Českém Švýcarsku. Letos poprvé vychází noviny i v německém jazyce. Praktický sezónní průvodce regionem je zdarma k odběru na turistických informačních centrech a u partnerů v celé destinaci. Celkový náklad 15 000 a 10 000 kusů novin je distribuován zdarma.
  • Pravidelně publikujeme zábavné, informativní i poučné formáty například blogové články, podcasty nebo informační servis. V uplynulém roce jsme pro čtenáře blogu připravili 28 článků. Přibylo také 259 minut k poslechu u nových podcastů. Celkem 25 krát jsme odeslali informační servis na více než 2000 e-mailových adres přihlášených odběratelů. Distribuovali jsme i tištěné tituly. Mimo novin přibyly i nové ‚‚Zážitky 2022/2023‘‘.
  • V průběhu roku 2022 jsme organizovali celkem 7 akcí orientovaných na udržitelnou turistiku, veřejnou dopravu, gastrozážitky a propagaci mimosezóny. Hostili jsme novináře a blogery ze Skandinávie, Beneluxu, Britských ostrovů nebo Německa. Zapojili jsme řadu poskytovatelů služeb a členů Destinačního fondu.
  • V říjnu jsme připravili exkurzi za saskými zážitky a službami v rámci sdílení know-how z oblasti cestovního ruchu. Akce byla zdarma pro členy Destinačního fondu. Společně jsme absolvovali paroplavbu po Labi, navštívili jsme skalní most Bastei, prohlédli jsme si inspirativní výrobu regionální manufaktury a objevovali jsme tajemství hradu Stolpen.
  • Na podporu turismu po požáru jsme ve spolupráci s Ústeckým krajem a MMR připravili dotační balíček. V rámci jednoho měsíce se nám podařilo připravit funkční web a zajistit administraci dotace. Do akce se na konci roku 2022 zapojilo na 155 provozoven. Od listopadu pro ubytované funguje také doprava zdarma v rámci celého území Ústeckého kraje.
  • a mnoho dalšího...