Doporučení k umístění reklam pro postkoronavirový restart cestovního ruchu v destinaci České Švýcarsko

Doporučení k umístění reklam pro postkoronavirový restart cestovního ruchu v destinaci České Švýcarsko

České Švýcarsko o. p. s.

Koronavirus vypnul nejen českou či evropskou, ale celou globální ekonomiku. Jedním z nejhůře a také nejspíše nejdéle postiženým odvětvím je odvětví cestovního ruchu. Pandemie ukázala, jak je cestovní ruch zranitelný. Zejména pro okrajové příhraniční regiony, významně závislé na turismu a zahraničních návštěvnících, jako je právě Českosaské Švýcarsko, kam v letošní sezóně zahraniční návštěvníci nepřijedou. Právě zde budou dopady utlumení cestovního ruchu obzvláště nepředstavitelné a těžce bolestné. Obecně prospěšná společnost České Švýcarsko spolu s agenturou BIG MEDIA nabízí členům Destinačního fondu atraktivní nabídku venkovních reklamních ploch s cílem nastartovat podnikání a podpořit tuzemský cestovní ruch. Níže naleznete doporučení vyplývající z analýzy návštěvnosti regionu České Švýcarsko a konkrétní nabídku reklamních ploch.

Obsah článku:

  • Výstupy Analýzy návštěvnosti
  • Domácí zdrojové trhy
  • Východiska pro rozhodnutí
  • Závěry
  • Nabídka firmy BIG MEDIA pro členy destinačního fondu Českého Švýcarska

Článek je určen výhradně pro členy Destinačního fondu České Švýcarsko.

Pokud jste členy, napište nám na email: @email a my vám obratem zašleme přístup k článku. Nejste-li členy destinačního fondu a rádi byste se stali členy DF, kontaktujte nás.