Marketing cestovního ruchu v Českém Švýcarsku

Zahájení: Středa, 30 Září, 2009
Ukončení: Čtvrtek, 3 Květen, 2012

 

  

Marketing cestovního ruchu v Českém Švýcarsku

Název operačního programu: ROP NUTS II Severozápad

Regionální operační program regionu soudržnosti Severozápad 

Podporováno z Evropského fondu pro regionální rozvoj 

„Vize přestane být snem“ 

http://www.nuts2severozapad.cz/

www.europa.eu  

Název oblasti podpory: Podpora marketingu a tvorby a rozvoje produktů

Výdaje projektu na výstupy: cca 9 000 000 Kč

Cíl projektu:

  • Podpora všestranného a trvale udržitelného rozvoje cestovního ruchu v regionu Českého Švýcarska
  • Zajištění marketingových aktivit propagujících české Švýcarsko na trhu cestovního ruchu
  • Spolupráce s ostatními subjekty v oblasti cestovního ruchu
  • Propagace významných kulturních akcí v regionu
  • Vytváření příznivé image této turistické destinace
  • Podpora marketingových produktů cestovního ruchu s šetrným přístupem k životnímu prostředí
  • Zajištění informovanosti nejširší veřejnosti o nabídce cestovního ruchu v Českém Švýcarsku

Hlavní aktivity:

1. Vydání 12-ti publikačních titulů:

  • České Švýcarsko turistický portrét
  • Kalendář 2012 – České Švýcarsko ve vedutách a obrazech
  • Nejkrásnější památky Českého Švýcarska
  • České Švýcarsko pro rodiny s dětmi
  • Série letáků o turistice v Národním parku ČŠ
  • České Švýcarsko – včera a dnes (česky, německy)
  • České Švýcarsko – krajina inspirace
  • Turistické jízdní řády 2010, 2011
  • Publikace Pravčická brána
  • H.Ch.Andersen –Stínové obrázky z cesty do Harzu a Saského Švýcarska
  • Průvodce expozicí DČŠ  (německy, anglicky)
  • Publikace  Lidové památky Českého Švýcarska (německá mutace)

2. Marketingová kampaň a zajištění marketingových nástrojů

  • Marketingová kampaň
  • Komponenty pro veletržní stánek Českého Švýcarska k výstavám a veletrhům cestovního ruchu
  • Informační velkoformátové mapy pro nádraží v obcích regionu
  • Grafický manuál pro jednotné značení regionálních infostředisek 
  • Internetový kulturní kalendář jako webová aplikace
  • Drobné suvenýry

3. Analytické studie a konference

  • Zajištění a oganizace Konference cestovního ruchu
  • Aktualizace dokumentu Koncepce rozvoje cest.ruchu v regionu České Švýcarsko (do r. 2020)
  • Zpracování Marketingové studie Nová Hřebenovka

Kontaktní osoba

Klára
Mrkusová
412 383 238

Řešitelé: 

Publikace vytvořené v rámci projektu: