Český systém kvality služeb

Český systém kvality služeb je dobrovolný a inovativní program, který realizuje Ministerstvo pro místní rozvoj ČR ve spolupráci s Asociací hotelů a restaurací ČR, Asociací turistických informačních center ČR, Asociací lanové dopravy ČR, Asociací kempů ČR a dalšími profesními sdruženími působící v oblasti cestovního ruchu za finanční podpory strukturálních fondů Evropské unie.

Český systém kvality služeb umožňuje organizacím postupně získat odborné a praktické znalosti z oblasti řízení kvality ve službách (s vazbou na cestovní ruch) a další odborné kompetence, které mohou využít ve svém podnikání. Program se zaměřuje zejména na rozvoj měkkých faktorů kvality poskytovaných služeb, tedy na způsob, jakým je daná služba zákazníkovi poskytnuta tak, aby byla vždy naplněna jeho očekávání.

Výhodou regionu Severních Čech je sousedství se SRN, kde systém SQD (Service Qualität Deutschland) funguje již více jak 12 let. SQD Sasko si získal velkou prestiž a je návštěvníky a hosty aktivně vyhledávanou značkou poskytovatele služeb či regionu. Aktivní v SQD je i náš dlouholetý partner, Turistický svaz Saské Švýcarsko.

ČSKS je v regionu zaváděn také díky podpoře Ústeckého kraje prostřednictvím projektu Turistika bez hranic.

Naše organizace, České Švýcarsko o.p.s., vstoupila do ČSKS, vyškolila si potřebné trenéry a nyní je již hrdým nositelem certifikace I. stupně ČSKS pro svou destinační agenturu. Certifikace informačních středisek jako samostatných provozoven je v přípravě. Kvalita ve službách a její neustálé posouvání k hranicím dokonalosti je naším dlouhodobým cílem – a nejen z pohledu našich vlastních služeb, ale zejména z pohledu snahy ukázat, vzdělávat a motivovat místní podnikatele a poskytovatele služeb v cestovním ruchu, že náš úspěch jako regionu a naše budoucnost je přímo závislá na kvalitě služeb každého z nás. 

V Severních Čechách ČSKS podporují: Destinanční agentura České ŠvýcarskoDestinační agentura České středohoří, Turistický region Jizerké hory, Turistický region Krkonoše, Turistický region Český ráj.
 

Cílem Českého systému kvality služeb je:
– pomoci zapojeným organizacím zavést efektivní způsob řízení kvality
– přispět ke zvyšování kvality poskytovaných služeb v České republice
– zvýšit konkurenceschopnost organizací cestovního ruchu a regionů České republiky

Jak se můžete zapojit?
Proveďte registraci na webových stránkách www.csks.cz, přijďte na praktické školení konané ve Vašem regionu a pojďte s námi cestou kvality.

Chcete zlepšovat kvalitu poskytovaných služeb ve Vaší organizaci?
Zapojte se do Českého systému kvality služeb a získejte certifikát a značku kvality, rádi Vám pomůžeme.

Kontaktní osoba:
Bc. Radka Soukalová
Regionální koordinátorka Českého systému kvality služeb
Okresy: Česká Lípa, Děčín, Jablonec nad Nisou, Liberec, Litoměřice, Ústí nad Labem, Semily
mobil: +420 777 819 914
e-mail: radka.soukalova@csks.cz
www.csks.cz


V regionu Severních Čech jsou certifikována následující zařízení:

Destinační agentura Českého Švýcarska o.p.s. 

Zámek Děčín 

Městské informační centrum Liberec 

CK Enthusia 

H. V. Schwarzkopf zmrzlinárna 

Hrad Litoměřice 

Informační centrum Litoměřice 

MTB Adventure 

Rekreační areál Poslův Mlýn 

Sportovní půjčovna Cottage 

Lipý Česká Lípa 

Restaurace BALNIKA Mikulášovice 

Café Dlask

KČT Krásná Lípa

Nobilis Tilia o.s

Regionální informační centrum Šluknov

Aparmány Šnek

Hotel Berg

Chalupa Rozárka

Chalupa Sněženka

Jablonecké kulturní a informační centrum, o.p.s.

Město Rokytnice nad Jizerou

Sdružení pro rozvoj cestovního ruchu Benecko a okolí, z.s.

SiMyCo

Turistické informační centrum Železný Brod

Více k certifikovaným subjektům ČSKS: http://www.csks.cz/

Termíny školení: http://www.csks.cz/redakce/index.php?subakce=akce&xuser=7240369395926709...

realizovaná školení v roce 2013 (24./25.9., 8./9.10., 22./23.10., 5./6.11., 19./20.11.)
realizovaná školení v roce 2014 (4./5.3., 1./2.4., 15./16.4., 28./29.4., 1./2.5.,25./26.11, 9./10.12.)
realizovaná či plánovaná školení v roce 2015 (13./14.1., 27./28.1., 30./31.1, 10./11.2., 24./25.2., 10./11.3., 24./25.3., 14./15.4., 28./29.4., 12./13.5., 26./27.5., 2./3.6., 16./17.6.)